Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

8 Jun 2011

Vacation @ Gua Kelam

Destinasi hari ke 2 seterusnya ayah bawa kami ke
Gua Kelam.
Memang cantik tempat nie.
Sejuk + redup + nyaman + bersih.
Farouk n Naurah dh xsabar2 nk mandi.
Ayah pula sibuk jadi cameraman kami.
Siap suruh posing sana sini.
Kali ni ibu pun jadi mangsa.
Model Gua....Xsesuai!!!!!!
Nak xnk trpaksa la jadi Model Gua Kelam.
Mana la tau kot2 boleh tolong promosi perlancongan Malaysia.
Xgitu!!!!
Model cilik GUa Kelam, Naurah n Farouk

Model anak dara.....

Model anak dara n mak dara......

 posing dgn anak2 depan pintu Gua Kelam.
Yang frustnya masa dtg ni jalan masuk 
ke dalam Gua Kelam ditutup kerana jambatan masuk ke dalam rosak...
hu.hu.hu..
Penunggu Gua Kelam.....he.he.he....

empat dara atas batu...opsss!!!!!.........

 Beby ni model utama ayah...
Banyak gambar dia sorg2....
Dia yg setia dok mengekor ayah.....

 Syhhhhh!!!!tengok tu cameraman kami tengah mengendap nk candid!!!!!!

Ayah suka candid tau....xsuka!!!!!


Kanak2 rebina mandi xhinggat dunia...
Farouk siap ckp: "Ibu, bila besar farouk nk dok sinilh...tiap2 hari boleh mandi sungai..."

Posing sebelum balik.....

28 ulasan:

Mohamadazhan.com berkata...Reply To This Comment

menariknya...last saya p lebih 10tahun lalu.hehehe

NzA berkata...Reply To This Comment

to azhan
mmg makin menarik dik......tempatnya cantik....

Ena berkata...Reply To This Comment

wahhhhhhhhhh..

bestnyer p gua kelam... cantik ye kak tempat tu... bila la nak sampai sana..

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...Reply To This Comment

Sonoknye tgk akak sefamily..happy..
kak..gmbr yg candid tu lah yg menarik kak.. :)

NzA berkata...Reply To This Comment

to ena
mmg cantik sgt tmpt tu ena...kalu brpeluang boleh la g sana....dkt dgn resort...

NzA berkata...Reply To This Comment

to lily
hepi kali p sekeluarga....

hi.hi.hi...ayah tu mmg suka candid jerr...

ummiross berkata...Reply To This Comment

Bestnya NzA, ummi dah pegi gua Kelam ni masa tinggal di Penang dulu, siap mandi2 lagi,airnya sejuk je kan...

sekadar satu coretan berkata...Reply To This Comment

maknye tak mandi sekali ker...

cantik jer pemandangan kan gua kelam tu...entah bile saya nak gi sane...tengok gamba jer la...

NzA berkata...Reply To This Comment

to ummiross
kalu dgn penang dh xjauh sgt la ummikan..mmg airnya sejuk sgt2....

NzA berkata...Reply To This Comment

to ainnoraini
niat hati nk mandi gak ttp malas nk tukar2 baju...he...

Maya Mayana berkata...Reply To This Comment

candid la best..natural :)

Suhana Shahril berkata...Reply To This Comment

Wah..dtg perlis x ckp pon..kalau tak boleh mai singgah umah ana

Unknown berkata...Reply To This Comment

hamboiiiiiiii depa jenjalan perlis tak ajak pun org perlis ni..... kami lama dah tak round perlis...

Miecyber berkata...Reply To This Comment

Ada biawak tak kat Gua Kelam ?

Go Green or Go Sexy ?

wahida berkata...Reply To This Comment

kak, saya pernah masuk gua kelam tu tahun lepas sbb saya kursus BTN kt Kaki Bukit tu...nak sampai ke kem, kami kena jalan kaki masuk gua pas tu jalan lagi baru jumpa kem tu...jauh kak...huhu...

NzA berkata...Reply To This Comment

to yana
hi.hi.hi.....org pakar bab2 camera mmg tau ttg candid niekan....

NzA berkata...Reply To This Comment

to suhana
mmg dtg xplan ana, ramai gak yg sms akak n suruh singgah..ttp yelh, kami nk kejar masa...byk tmpt prcutian yg anak2 dh suggest...

NIA berkata...Reply To This Comment

hehehehe.comel je akak tak suka gambar candid.tapi saya suka :D

NzA berkata...Reply To This Comment

to alimaz
hi.hi.hi....kalu dh p jejln mmg lupa la nk contact kwn.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to miecyber
entah le ek...he..

NzA berkata...Reply To This Comment

to wahida
ye ke??? rugilh xleh masuk dlm gua tu...trkilan sungguh..menurut along, dlnm gua tu xde apa2 pn....boleh caya ke????

NzA berkata...Reply To This Comment

to sizuka
2lh, rupanya menurut org yg mahir dlm bidang fotograpi suka candid ek...

mummysyafie berkata...Reply To This Comment

ya rabbi kak, berani nya Beby pegang ular. saya tengok je dah meremang bulu roma. eeeww..mmg geli ngan spesis ni

NzA berkata...Reply To This Comment

to mummysyafie
2lh, berani betul budak sorg tu...masa kecik2 dia tu tomboy tau nor...he...

Ummi Hanie berkata...Reply To This Comment

gua kelam cntik kan kak nza...

mcm adik bradik je akk ngan anak2 tuu... ;)

NzA berkata...Reply To This Comment

to ummi hanie
mmg cantik n bersih sgt kwsan tu....1st time akak dtg ttp along dh prnah dtg...

kami mmg slalu brkongsi cerita..ala2 adik beradik gitu....

IMANSHAH berkata...Reply To This Comment

pernah sampai sekali di sini

NzA berkata...Reply To This Comment

to iman
skrg makin cantik....

About me